Masalah Haid Tidak Teratur & Hormon Tidak Stabil

Masalah Kesihatan : Haid Tidak Teratur disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon

“ Saya mengalami masalah kitaran haid yang tidak teratur (datang haid sekali dalam
2 – 3 bulan) yang disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon. Saya sentiasa
mengalami tempoh haid yang berpanjangan, berlebihan dan kadang-kala tiada
kedatangan haid. Doktor hanya bagi saya pil hormon untuk mengawal masalah
tersebut tetapi ia akan berulang setiap kali saya berhenti mengambil ubat.Pada
suatu hari, kawan saya memberi 2 botol Gamat Asli untuk saya mencuba.
Saya mengambil 2 kali sehari pada waktu awal pagi dan malam selama setengah
 tahun. Saya mendapati tempoh haid kembali normal, badan lebih bertenaga
dan tiada lagi perasaan tertekan. Terima kasih. ”

Nama : Jane Chew   Lokasi :Cheras ,  Produk : Gamat Asli Insaan


Anda Mungkin Juga Meminati :
The World 1st Genetic Code Repair Product
Criptomonadales kaya dengan PPARs 
Akitivator.Komponen aktif ini bertindak
sebagai satu agen untuk pengaktifan sel.
Jadi ia mampu mengaktifkan sel-sel tubuh
agar ia berfungsi secara berkesan untuk 
melawan pelbagai penyakit.[Baca Lagi]




Anda Mungkin juga meminati:
Testimoni Menarik Pengguna Gamat Asli Insaan:
Nama:Kon How , Umur : 74 , Lokasi : Kuala Lumpur
Penyakit : Diabetes, Artritis , Produk : Gamat Asli 
Insaan , Badan saya tidak menunjukkan sebarang
reaksi setelah saya menghabiskan 1botol gamat asli
yang pertama.Tapi setelah saya habiskan botol yang
kedua,saya dapat melihat kesannya.Dulu,Badan saya
tidak boleh....[Baca Lagi]
[Klik untuk  lihat Video Testimoni  dari Beliau]