Pati Delima(Pomegranate) & Noni(Mengkudu)

High Valley Holistic Nutrition (USA) telah membuat kajian dan menghasilkan formula Esen Noni(Mengkudu) & Pomegranate(Delima) yang amat berkhasiat untuk menjaga kesihatan seisi keluarga. Produk ini mengandungi proxeronine dimana ia akan bertukar menjadi xeronine dalam gastro-usus. Pakar saintis mendapati bahawa xeronine membantu memulihkan fungsi normal sel-sel badan.

Mengapa memilih Pati  Delima (Pomegranate)&Noni ?
- Campuran buah Buah Delima & Noni(Mengkudu) yang unggul dan istimewa
- Ekstrak pati yang standard ( ~20-40 kepekatan berbanding dengan buah Delima dan Noni(Mengkudu) yang segar)
- Sokongan Kajian & penyelidikan dari High Valley Holistic Nutrition (USA)
- Tanpa sebarang pengawet dan penambah tiruan

 
Selain itu, Buah Delima (promegranate) mempunyai fungsi anti-oksida yang kuat untuk melindungi sel-sel badan. Ini memang merupakan satu berita yang baik untuk mereka yang ingin awet muda.

Khasiat lain
Pati  Delima (Pomegranate)& Noni(Mengkudu)
Ia membantu mengenalpasti sel yang tidak sihat dan menormalkan kembali fungsinya, sebagai contohnya:
- Menyimbangkan metabolisma badan
- Meningkatkan fungsi sel putih badan
- Meransangkan daya ketahanan badan
- Melegakan tekanan pada bahagian saluran darah dan jantung

Cara Penggunaan:

- Ambil 5-10 titisan sebelum makan, 1-2 kali sehari.
- Mengelakkan pengambilan kopi/teh, rokok dan minuman keras dalam tempoh 1-2 jam sebelum dan selepas mengambil produk.
- Tidak sesuai untuk perempuan yang mengandung atau ibu yang menyusu. 

Harga Runci :RM168 1botol


Lagi Artikel Menarik :

Anda Mungkin Juga meminati kisah menarik
Bagaimana Wong Kok Wei menyingkirkan toksin dalam 
badan beliau.Sejak kecil lagi saya mengikut ayat saya 
membuat kusyen kenderaan,kerana ia merupakan 
perniagaan keluarga saya.Persekitaran kerja saya 
penuh dengan bahan toksik.Oleh sebab itu,saya 
sentiasa sukar bernafas dan badan saya jadi berasid.
Setelah saya mengambil...[Baca Lagi]
[Klik untuk lihat Video Testimoni  dari Beliau]


Anda Mungkin juga meminati:
The World 1st Genetic Code Repair Product
Criptomonadales kaya dengan PPARs aktivator.Komponen aktif ini bertindak sebagai satu agen untuk pengaktifan sel.Jadi ia mampu mengaktifkan sel-sel tubuh dan juga kegiatan gen agar ia berfungsi secara berkesan untuk melawan pelbagai penyakit.BACA LAGI

Anda Mungkin juga meminati:
Testimoni Menarik  Gamat Asli Insaan:
Nama:Kon How , Umur : 74 , Lokasi : Kuala Lumpur
Penyakit : Diabetes, Artritis , Produk : Gamat Asli 
Insaan , Badan saya tidak menunjukkan sebarang 
reaksi setelah saya menghabiskan 1botol gamat asli
yang pertama.Tapi setelah saya habiskan botol 
yang kedua,saya dapat melihat kesannya.Dulu,
Badan saya tidak boleh....[Baca Lagi]
[Klik untuk lihat Video Testimoni  dari Beliau]