Video1 Sembuh Gout Gamat Asli Insaan

  
                     Masalah Kesihatan : Asid urik tinggi, Keradangan Tulang
Nama : Chuk Phin Nyuk , Umur : 47 , Jantina : Lelaki 
Lokasi  : Sandakan , Produk : Gamat Asli Insaan 
Tempahan Melalui SMS  017-9687165 En Hafiz 
 

Nama : Chuk Phin Nyuk Umur : 47 Jantina : Lelaki 
Masalah Kesihatan : Asid urik tinggi, Keradangan Tulang 
Tempat : Sandakan , Produk : Gamat Asli Insaan 
Saya menderita masalah kaki bengkak serius dan tidak dapat sembuh walaupun saya sudah berjumpa dengan banyak doktor. Makcik saya memperkenalkan Gamat Asli untuk saya. Pada awalnya, saya hanya memasukkannya ke dalam botol penyembur dan semburkannya pada kaki saya untuk menghilangkan rasa sakit. Kemudian, saya mula mengambil Gamat Asli. Kaki bengkak sembuh selepas 1 minggu saya mengambil produk. Namun demikian, kaki saya pula semakin sakit. Saya menambahkan dos pengambilan Gamat Asli dan hanya dalam 3 hari sahaja, rasa sakit hilang sama sekali! Gamat Asli itu memang merupakan satu produk yang baik!