Sembuh Dari Ketumbuhan Bawah Ketiak


Sembuh Penyakit :Ketulan daging pada bahagian ketiak, Asid urik tinggi

“ Dulu saya mempunyai masalah asid urik yang tinggi sehingga tapak kaki saya
kerap sakit.Setelah saya mengambil Gamat Asli selama 2 hari, rasa sakit itu
lega sepenuhnya! Selain itu,saya mendapati bahagian ketiak saya tumbuh satu
ketulan daging sejak beberapa tahun yang lalu.Saya tidak banyak memberi
perhatian atasnya kerana saya akan menjalani pembedahan jika ianya semakin
membesar. Tapi, setelah saya mengambil Gamat Asli untuk beberapa bulan,
ketulan daging itu tiba-tiba menjadi sakit sampai saya tidak boleh sentuhnya
sama sekali.Pada suatu hari, saya mendapati bahawa ia menjadi warna
kecoklatan. Pada hari berikutnya,ianya mulai berubah menjadi hitam. Pada
hari keempat, ia sendiri tertanggal tanpa saya sedari!Terima kasih, Al-Insaan!

Nama : Yap Boon Huat ,    Produk : Gamat Asli Insaan  , Umur : 37