Testimoni Tekanan Darah Tinggi Dan Lumpuh

Masalah Kesihatan : Tekanan darah tinggi dan Tidak boleh Berjalan , 
                               Asid Urik Tinggi 

“ Beberapa tahun yang lalu, saya digigit oleh ular berbisa dan pengumpulan toksin dalam badan mengakibatkan degenerasi badan sehingga saya tidak boleh bergerak bebas dan tidak boleh mengangkat sudu untuk makan. Selepas saya mengambil Gamat Asli, anggota badan saya mula kembali kuat sehingga saya mampu berjalan perlahan-lahan dengan adanya tongkat. Saya juga mengambil PPAR LIFE setiap hari untuk penjagaan kesihatan.Selain itu, suami saya juga mempunyai masalah paras asid urik tinggi selama ini. Dia terpaksa bergantung terhadap suntikan setiap kali sendi sakit. Dia pernah mendapatkan suntikan sebanyak 15 kali dalam seminggu untuk meringankan kesakitan. Selepas dia mengambil Gamat Asli, tindak balas badan menjadi fleksibel, tak perlu mendapatkan suntikan dan dia juga mampu memberi makan untuk anjingnya sendiri, tetapi malangnya dia digigit oleh anjing tersebut dan perlu mendapatkan 3 suntikan untuk melegakan kesakitan. Terima kasih.”

Nama : Lee Leng ,   Produk : Pparlife Criptomonadales & Gamat Asli Insaan