Gamat Asli Insaan Memang Terbaik

Tidak seperti sesetengah produk gamat dipasaran jenama lain yg tidak sesuai untuk disapu dan mengandungi gula.Gamat Asli Insaan bukan saja Boleh diminum malah sesuai untuk disapu pada Luka

Pertanyaan Berkaitan Produk SMS 017-9687165 En Hafiz 
1 Botol x  500ml=RM83
Promosi Menarik  Bulan  Feb 2013
 4botol x 500ml=RM248 (Jimat RM84)

No Kementerian Kesihatan : MAL07082934T
Stichopus Variegatus (Spesis Gamat Emas)  

KENAPA GAMAT ASLI INSAAN BAIK UNTUK KITA?
Gamat Asli Insaan adalah bahan ekstrak bio-aktif yang 200% lebih pekat berbanding dengan Gamat jenama biasa yang terdapat di pasaran. Proses pengekstrakan dijalankan dengan mengikut piawai yang ketat dan proses bioteknologi yang bersih dan baik digunakan.Gamat Asli Insaan yang terdapat dalam bentuk jeli dan ditambah dengan rasa buah kundur ini adalah bahan makanan kesihatan yang unggul untuk seisi keluarga.

BAHAN RAMUAN GAMAT ASLI INSAAN:
Setiap 1ml mengandungi 220mg Stichopus Variegatus (Spesis Gamat Emas)200% 
lebih pekat dan berkesan berbanding produk gamat jenama biasa.Selain itu,Gamat Asli Insaan juga amat sesuai digunakan untuk disapu pada luka luaran/dalaman dan tidak mengandungi gula seperti jenama biasa di pasaran
  

KENAPA GAMAT BAIK UNTUK KITA?

1.Mengandungi vitamin A, C, B1, B2, B3, dan E di mana ia digunakan 
   sebagai agen anti-pengoksidaan.
2.Tidak mengandungi kolestrol.  
3.Mengandungi zat besi, mangan, kalsium, magnesium dan zink.
4.Mengandungi protein dan asid amino yang tinggi.
5.Mengandungi faktor regenerasi sel di mana ia dapat membantu
   dalam pertumbuhan sel,tulang dan kolagen yang bertindak sebagai
   produk anti-penuaan kulit.
6.Mengandungi saponin dan mukopolisakarida di mana bertindak
   membantu dalam meningkatkan system pengimunan, mengurangkan
   kandungan gula   dalam darah, kolestrol dan trigliserida dalam badan.
7.Mengandungi glukosamina, kondroitin sulfat, kolagen di mana ia dapat
  meredakan kesakitan sendi. 
8.Mengandungi EPA dan DHA di mana ia digunakan untuk pertumbuhan
   otak dan fungsi kardiovaskular

      

Jenama Produk Kesihatan  Dipercayai Peringkat Global 
Sejak 1998 (14tahun)

Diantara Pengiktirafan Produk Keluaran Kumpulan Lo Hong Ka
2004 Hong Kong Superbrands Award
2002 Hong Kong Top 10 Brand Names Award
2001 Hong Kong Top 10 Most Potential Brand Name Award
The third Global Solid Award for Global Superior Product
The Recommended Brand Name In The 2000 Golden Horse Award Ceremony
2002 Enterprise 50 Award in Malaysia , ISO 9001:2000
The Third Global Golden Rim Award 2002 for Superior Award Category
The best selling instant bird's nest concentrate in Hong Kong for the year 2000

Jika berminat Sila  sms 017-9687165 En Hafiz . Produk akan dihantar menggunakan courier berbayar dan sampai dalam masa 2~4 hari bekerja (bergantung kepada lokasi anda). 
Tempah Sekarang!

Perkongsian Testimoni Dari Pengguna Gamat Asli Insaan [Memang Berkesan]

Perkongsian Dari Puan Kon How , Penyakit : Diabetes, Artritis,
Badan saya tidak menunjukkan sebarang reaksi setelah saya
menghabiskan 1botol Gamat Asli yang pertama.Tapi setelah
saya habiskan botol ke2,saya dapat melihat kesannya.Dulu,
badan saya tidak boleh...[Baca Lagi]

Perkongsian dari En Chuk Pin Nyuk , Penyakit : Asid Urik
Tinggi & Keradangan Tulang. "Saya menderita masalah kaki
bengkak serius dan tidak dapat sembuh walaupun sudah
berjumpa dengan ramai doktor.Makcik saya memperkenalkan
Gamat Asli Insaan,Pada mulanya saya hanya masukkan
ke dalam botol penyemb.[Baca Lagi]

Perkongsian dari En Wong Kok Wei , Penyakit : Badan
Berasid/Bertoksin,Sukar Bernafas,Sakit Pinggang, " Sejak
kecil,saya mengikut ayah saya membuat kusyen kenderaan
dan ianya merupakan perniagaan keluarga.Persekitaran
kerja saya dipenuhi deng.[Baca Lagi]

Perkongsian dari Puan Cheng Leng Tai Rose , Penyakit:
Insomnia,Sakit Tulang Belakang,Kesukaran Bernafas .
"Saya merupakan seorang yang percaya dalam pengambilan
supplemen untuk menjaga kesihatan diri saya.Jadi saya
jarang berjumpa dengan.[Baca Lagi]

Perkongsian dari En Yap Boon Huat , Penyakit :Ketumbuhan
Bawah Ketiak,Asid Urik Tinggi. "Dulu saya mempunyai
masalah kandungan asid urik yang tinggi sehinggakan tapak
kaki saya kerap sakit.Setelah saya mengambil Gamat Asli
selama 2hari,rasa sakit..[Baca Lagi]

Perkongsian dari En Steven Gua , Penyakit : Lumpuh/Strok,
Darah Tinggi, " Saya mempunyai tekanan darah tinggi yang
diwariskan oleh keluarga tetapi saya langsung tidak menjaga
badan saya selama ini.Menyebabkan saya diserang Lumpuh
baru-baru ini dan terpak.[Baca Lagi]

Perkongsian dari Jane Chew , Penyakit : Masalah kitaran
haid yang tidak Teratur."Saya mengalami masalah kitaran
haid yang tidak teratur (sekali dlm 2-3bulan) disebabkan oleh
ketidakseimbangan hormon.Saya juga sentiasa mengalami
tempoh haid yang berp..[Baca Lagi]

Perkongsian dari Puan Liong Tai , Penyakit : Diabetes,
Kebas,Kesukaran Bernafas. "Paras gula darah saya menurun
dari 14mmol/L ke 7mmol/L selepas saya mengambil Gamat
Asli pada bulan pertama dan menjadi 6mmol/L pada bulan
berikutnya.Dulu kaki sa.[Baca Lagi]

JPerkongsian dari Puan Lee Leng , Penyakit : Tekanan
darah tinggi,Kandungan Asid Urik Tinggi,Tidak mampu berjalan
"Bebarapa tahun lepas,saya telah dipatuk ular berbisa dan
pengumpulan toksik dalam badan menyebabkan degenerasi
badan sehingga saya tid..[Baca Lagi]